Ακόμα μια φορά που το διάσημο χορευτικό δίδυμο μας καταπλήσσει με τις χορευτικές τους ικανότητες. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε που ο Φρεντ Αστερ θεωρείται για πολλούς πιθανότατα ο μεγαλύτερος χορευτής που έχει περάσει ποτέ και κατά τη γνώμη μου δεν έχουν και άδικο. Οι χορογραφίες είναι μοναδικές και ο τρόπος που τις εκτελεί μαζί με την Τζίντζερ Ρότζερς είναι μοναδικός.
Η σκηνοθεσία είναι του πανσίγνωστου Mark Sandrich ο οποίος έχει γυρίσει μεταξύ άλλων το Holliday Inn , Shall We Dance, Follow The Fleet κλπ.Η ταινία το 1936 έθεσε υποψηφιότητα για τις κατηγορίες της καλύτερης ταινίας, σκηνογραφίας και φυσικά χορογραφίας και μουσικής. Δεν είναι τυχαίο που η δεκαετία του 30 είναι η χρυσή εποχή του Χόλλιγουντ.
Θεωρώ πως θα μπορούσε να έχει ένα πιο ωραίο τέλος αλλά και αυτό διαγράφεται μπροστά στην θέα της Ρότζερς και του Αστερ οι οποίοι είναι θαυμάσιοι και ζωγραφίζουν με τις κινήσεις τους στην οθόνη. Σίγουρα είναι το καλύτερο χορευτικό δίδυμο κατά την άποψή μου.
Το σενάριο δίνει μια πολύ ευχάριστη νότα στους διαλόγους των πρωταγωνιστών με αποτέλεσμα να προκαλούνται συνεχώς μπερδέματα και παρεξηγήσεις.
Βαθμολογία 3,5/5


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου